Kodulehe Optimeerimise (SEO) Blogi

image
image
image
image
image
image
image
image
image

Mis on SEO ehk veebilehe optimeerimine?

SEO ehk otsingumootori optimeerimine on protsess, mille käigus tõstetakse veebilehe liikluse kvaliteeti ja kvantiteeti, suurendades veebisaidi või veebilehe nähtavust veebiotsingumootori kasutajatele. SEO võib sihtida erinevaid otsinguid, sealhulgas pildiotsingut, videootsingut, akadeemilist otsingut, uudisteotsingut ja valdkonnapõhiseid otsinguid.

Veebisaidi optimeerimine võib hõlmata selle sisu redigeerimist, lisamist ning HTML-i ja sellega seotud kodeerimise muutmist, et suurendada selle asjakohasust konkreetsete märksõnade suhtes ja kõrvaldada tõkked selliste otsingumootorite jaoks nagu Google, Yahoo jne. Saidi reklaamimine, et saada rohkem linke, mis on suunatud sinu lehele, on teine veebilehe optimeerimise viis.

SEO-d teostatakse seetõttu, et mida kõrgemal asub veebisait otsingumootori tulemuste lehel (SERP), seda rohkem saab veebisait külastusi. Neid külastajaid saab seejärel muuta klientideks.

Kriitilised faktorid veebilehe optimeerimisel:

  • Domeeni autoriteet - kui tõhus sinu domeen on.
  • Otsingu CTR (click-through rate) - mitu inimest, kes sinu veebilehte näevad tegelikult ka vajutavad sellele.
  • Välised viited/lingid - need annavad sinu lehele autoriteeti.
  • Lehel viibimise aeg - kui inimene klikib sinu lehele ja saab aru, et see ei ole see, mida ta otsis ja läheb ära sinu lehelt, siis Google nö usaldab sinu veebilehte vähem.
  • Sisu kvaliteet - annab veebilehele autoriteeti juurde.
  • Lihtne aadress (URL) - mugav meelde jätta.
  • Lehe kiirus ja nutiseadmetele optimeeritud - hea kasutajakogemus.
  • On-page SEO - aitab pürgida otsingumootori tulemuste lehel veel kõrgemale.
image