Google Ads Blogi

image
image
image
image
image
image
image
image
image

Mis on Google Ads ja mis on selle võimalused?

Google Ads on Google’i loodud internetipõhine reklaamiteenus, mis võimaldab tasu eest näidata reklaame Google’i teenustes. See töötab HTTP-küpsiste ja reklaami tellija määratud märksõnade põhjal. Platvorm jaguneb kahte võrgustikku, kuhu on võimalik reklaami teha: Search Network ehk otsingureklaamid ning Display Network ehk bännerivõrgustik (displeireklaamid). Kõige paremini tuntud kahest mainitust on aga Search Network.

Search Networki põhimõtted:

  • Kasutajatel on võimalus oksjoni stiilis raha pakkuda kõikvõimalike märksõnade peale, mille tulemusel tuleb reklaam otsingumootori tulemustes välja.
  • Kasutajad maksavad Google-le alles siis, kui keegi vajutab reklaamile (Google- või partnerotsingumootoris).
  • Seda tüüpi reklaamitegevust nimetatakse ka otsingumootori turunduseks.

Näide Search Networki Adist:

Bännervõrgustik

Display Network ehk teisisõnu bännerivõrgustik on küll vähem tuntud aga samuti tõhus. Veebilehtede omanikel on võimalik oma lehtedele paigutada reklaamialasid, kuhu läbi Google Adsi erinevad bännerid jõuavad. Lisaks võivad reklaamid paikneda ka erinevates mobiilirakendustes.

Display Networki põhimõtted:

  • Reklaami suunamiseks kasutatakse selliseid kriteeriumeid nagu vanus, sugu ja ka sirvimiskäitumine.
  • Kasutajad maksavad Google-le siis, kui keegi näeb või klikib reklaamile.
  • Seda tüüpi reklaamitegevust nimetatakse bännerireklaamiks.

Näide Display Networki (bännerivõrgustiku) Adist:

Funktsioonid ja teenused:

Keywork Planner ehk märksõna planeerija on tasuta Google Adsi tööriist, mis pakub andmeid Google'is toimuvate otsingupäringute ümber ja muid andmeressursse Google Adsi reklaamikampaania spetsiifiliseks kavandamiseks.

Google Ads Editor lubab kasutajatel reklaamides hulgimuudatusi teha. See on allalaaditav programm, mis tuleb koos Google Adsiga ilma lisatasuta. Programm lubab ka kasutajatel näha reklaamide jõudlust. Google Ads editoriga saab reklaamide muudatusi teha ka ilma võrguühenduseta.

Ad extensions: ehk reklaamilaiendid võimaldavad reklaamijatel näidata oma reklaamidega lisa informatsiooni, näiteks: ettevõtte aadress, telefoni number või veebilehe lingid. Reklaamilaiendid on loodud, et suurendada reklaami silmajäävust ja meelitada juurde klikke.